Movenium sovellustuki – apunasi veloituksetta

Ongelmia Moveniumin käytössä? Ei hätää, asiantuntijamme ovat apunasi järjestelmään liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa.

Movenium sovellustuki

Järjestelmän käytön pitää olla mahdollisimman vaivatonta, jotta pystyt keskittymään olennaiseen. Välillä matkaan saattaa kuitenkin tulla mutkia, ja siksi tarjoamme Moveniumin asiakkaille tukea monikanavaisesti ja veloituksetta. Pyrimme vastaamaan kysymykseesi viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Palvelemme sinua suomen ja englannin kielellä. Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa ja mittaamme säännöllisesti asiakastyytyväisyyttä NPS-kyselyillä.

movenium-ikoni-puhelin

Puhelintuki

Onko asiasi kiireellinen tai vaikea selittää? Ei hätää, puhelintuki tarjoaa apua akuutteihin tukitarpeisiin. Halutessasi voit hyödyntää myös takaisinsoittopalveluamme.  Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.

 

Ma-pe klo: 7-15
+358 974 790 800 (mpm/pvm)

 

Löydät sovellustuen poikkeusaukioloajat 
täältä »

movenium-ikoni-kirjekuori

Sähköpostituki

Mahdollisissa ruuhkatilanteissa voit lähettää kiireellisen tukipyynnön myös sähköpostitse otsikolla "kiireellinen" sekä kuvaus käyttämästäsi järjestelmästä ja siinä ilmenneestä ongelmasta.

 

Muussa tapauksessa pyrimme vastaamaan sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin viimeistään seuraavana arkipäivänä.

 

 

tuki.devenor@visma.com

movenium-ikoni-nakyma-sparkle

Käyttöohjeet ja päivitystiedotteet

Ohjesivusto

Ohjesivustolta löydät järjestelmän yleisiä ohjeistuksia sekä päivitystiedotteita, joissa kerrotaan uusien ominaisuuksien, toiminnallisuuksien tai korjausten julkaisuista.

Siirry ohjesivustolle  »

movenium-ikoni-tienviitta

Kaikki Moveniumin yhteystiedot

Etsitkö myynnin, laskutuksen tai yrityksemme yhteystietoja? Löydät ne kootusti yhdeltä sivulta.

Vinkkejä sovellustuen kanssa toimimiseen

Kokosimme avuksesi hyödyllisiä vinkkejä ja tietoa, joiden avulla saat parhaan hyödyn sovellustuen kanssa asioimisesta.

Mitä tarkemmin kuvaat havaitsemasi ongelman, sitä nopeammin voimme aloittaa sen ratkaisemisen. Muista sisällyttää tukipyyntöön ainakin nämä:

  • Mahdollisimman kuvaava otsikko.
  • Yrityksen nimi, oma nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.
  • Käyttäjätunnus, jolla ongelma ilmenee.
  • Sovellus, jossa ongelma tai virhe tapahtui ja kuvaus mitä tehtiin.
  • Kuvaruutukaappaus koko sovelluksen näkymästä ja sanallinen kuvaus mahdollisesta ohjelman virheilmoituksesta.
  • Älä rajaa ottamiasi kuvaruutukopioita, vaan ota aina kuva niin, että koko ruutu näkyy.

Kirjallisissa tukipyynnöissä voit ratkaisun nopeuttamiseksi lisätä pyynnölle kuvaruutukopioita tilanteesta. Liitä kuvakaappaukset joko suoraan sähköpostiin tai erilliselle Word-dokumentille.

  1. Kun ongelmatilanne on ruudulla, paina näppäimistön Print Screen -painiketta. Myös Windowsin Leikkaustyökalulla (Snipping Tool) voidaan rajata kuvaa ainoastaan Entry-ruutuun. Leikkaustyökalu löytyy Windowsin Etsi-toiminnolla Windowsin ohjelmista. Netistä löytyy myös muita työkaluja kuvaruutukaappausten ottoon.
  2. Avaa tyhjä Word-dokumentti.
  3. Liitä tyhjään Word-dokumenttiin näppäimistön Ctrl+V-näppäinyhdistelmällä (tai hiiren oikealla painikkeella valitsemalla “Liitä”) Print Screen -toiminnolla tai Leikkaustyökalulla ottamasi ja kopioimasi kuva. Voit halutessasi lisätä dokumenttiin useita kuvia.
  4. Tallenna tiedosto ja liitä Word-dokumentti sähköpostin liitteeksi.

Kokemuksia Moveniumin sovellustuesta

  1. "Moveniumin tuesta saamme reipasta palvelua, mikäli sovelluksen käytössä on ongelmia. Vastauksen saa nopeasti ja palvelu on ystävällistä."

    Sanna Pimiä

    Skanska

  2. ”Erityiskiitokset haluan lähettää teidän asiakaspalvelulle ja Saijalle, joka aina auttaa positiivisella asenteella ja vastaus ongelmaan saadaan hetkessä.”

    Tiina Reunanen

    LTR-Rakennus Oy

  3. “Palautteeseeni reagoitiin todella nopeasti ja sain vastauksen ongelmaani.”

    Movenium-sovellustuen asiakaspalaute

  4. “Sain yhteyden nopeasti. Asiani ratkaistiin nopeasti ja sain ohjeen kuvakaappauksen kera, miten korjaan tilanteen täällä päässä. Kiitos!”

    Movenium-sovellustuen asiakaspalaute

  5. “Sain selkeästi kerrotun vastauksen ongelmaani. Asia ratkesi helposti.”

    Movenium-sovellustuen asiakaspalaute

  6. "Asia fiksattiin häkellyttävän nopeasti."

    Movenium-sovellustuen asiakaspalaute

Haluatko kuulla lisää Moveniumista? Ota yhteyttä!

Myynti

Pyydä tarjousta Moveniumista tai kysy järjestelmästä ja palveluistamme. Asiantuntijamme saat kiinni puhelimitse, sähköpostitse tai täyttämällä oheisen lomakkeen; otamme sinuun yhteyttä 24 tunnin sisällä.

Soita asiantuntijalle »
myynti.movenium@visma.com

Koekäyttö

Kokeile Movenium Työmaajärjes­telmä 14 päivän ajan! Koekäyttö on täysin veloitukseton, eikä sido mihinkään. Aloita kokeilu »

Sovellustuki

Mikäli asiasi liittyy ohjelmiston käyttöön, käyttäjätunnuksiin tai salasanoihin, saat nopeiten apua ottamalla suoraan yhteyttä sovellutukeen:

Ma-pe klo: 7-15
+358 974 790 800 (mpm/pvm)
tuki.devenor@visma.com

Löydät sovellustuen poikkeusaukioloajat 
täältä »